video file transformed into jpg file by iphoto

iosman
11 contributions
Membre depuis le 02/06/2019
Envoyé le 01/08/2019 à 16:20 Modifié par iosman

Hi,

I just downloaded photos and videos on my ibook G4. Unfortunately all the video files have been downloaded as a jpg file, I can not open them, and the files are no longer on my camera.

When I connected my camera (Canon Powershot SX 200 IS) the program Iphoto immediately asked me if I wanted to import the photos, which I replied "yes" without preserving the originals. And now I do not know how to get them back.

thanks
iosman

J_D J_D
10 736 contributions
Membre depuis le 12/11/2001
Envoyé le 01/08/2019 à 17:00 Modifié par Modération

Bonjour,
You can use a video converter, sample program> videoconverter.wondershare.com/en/ad/wondershare-video-converter-ultimate.html?gclid=EAIaIQobChMIvbfegvDh4wIV1ud3Ch2LJQteEAAYAyAAEgJC1_D_BwE
Tu peux utiliser un convertisseur de vidéo, exemple de programme > voir URL ci dessus !
Je ne réponds pas aux messages privés non sollicités ! C'est pas toujours facile...
Bipbipcoyote Bipbipcoyote
4 058 contributions
Membre depuis le 06/03/2001
Envoyé le 02/08/2019 à 19:22 Modifié par Bipbipcoyote

Bonjour,
Connect your camera on your pc and you can use a data recovery software on the memory card of your camera... the files are not really erased until you don't make new photos or movies choose one of them on this link for apple you can try this one
Visitez mon Site Google est mon ami, il répond mieux que moi, posez lui d'abord vos questions

Discussion trop ancienne

Cette discussion a été automatiquement fermée car elle n'a plus reçue de nouveau message depuis trop longtemps.

Nous vous suggérons de créer un nouveau message

« Retour sur la liste des messages de ce forum